Правила та умови повернення
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", справний товар, який з будь-яких причин не підійшов покупцеві, можна повернути протягом 14 днів, рахуючи з наступного дня після передачі товару Транспортній компанії, або з дня реалізації товару безпосередньо в руки покупця.
Для повернення необхідно підготувати і передати менеджеру зручним для Вас способом (в салоні, дистанційним або електронним) пакет документів: заяву на повернення (завантажити), копію паспорта та ІПН покупця, документ, що підтверджує покупку.
Повернення товару в салоні. Ви зможете оформити заяву, зробити необхідні копії і залишити повернений товар у нашому салоні. Адреса салону: м.Київ, вул.Миропільська, 2.
Правила повернення товару з ознаками заводського браку:
- якщо Покупець, при отриманні товару, виявив ознаки браку (невідповідна геометрія, сколи на поверхні продукції, бруд – брак, непов’язаний з транспортуванням товару перевізником), необхідно зробити якісні фото та відео і відправити Продавцю. Після розгляду рекламації на виробництві, буде прийняте рішення про повернення товару або його заміни.
- товар повертається на склад Продавця (оплата за рахунок Продавця) Вт-Нд, 9:00-16:00 попередньо зв’язавшись за менеджером по номеру 097 007 92 67.
- після прийому товару на складі по асортименту, якості і його кількості, Покупець заповнює Накладну на повернення товару, а також Лист на повернення коштів. Після отримання цих документів від Покупця, компанія «Domo» повертає кошти впродовж 3 (трьох) робочих днів.
Повернення товарів транспортною компанією (дистанційно)
Скачайте заяву на повернення
Заповніть його і підготуйте пакет документів в електронному вигляді:
- заповнену заяву на повернення,
- копія паспорта
- копія ІПН
- копія документа, що підтверджує придбання (Замовлення або Документ оплати)
Відправте нам на пошту my@domo.in.ua або на +380503352962 (Viber) ,вказавши в темі листа: "Заява на повернення, Замовлення№ Ваше ПІБ і контакт для зв'язку"
Отримаєте підтвердження від менеджера про можливості повернення, адреса для повернення товару.
Перед відправкою товару:
- Переконайтеся, що товар зберіг споживчі властивості (чистий, цілий, в заводській цілісній упаковці, всередині етикетка);
- Оплатіть самостійно зворотню доставку товару, вартість якої встановлюється обраної Вами кур'єрської службою доставки.
- Повідомте нам ТТН Вашого повернення на пошту my@domo.in.ua або на +380503352962 (Viber).
Повернення грошових коштів буде проведений зазначеним у заяві на повернення способом протягом 7 банківських днів після повернення товару та пакету документів.
Товар, індивідуально замовлений під клієнта з фабрики, обміну і поверненню не підлягає.
Важливо:
Браковані розкриті товари більше одного обміну не підлягають. Перед використанням уважно огляньте першу упаковку і товар в ній на предмет наявності браку. Після того, як товар був розкритий і на ньому був виявлений брак, претензії приймаються тільки по одному відкритого товару, і тільки при наявності етикетки. Якщо брак виявлений, зв'яжіться з менеджером магазину для уточнення подальших дій.